Обмін та повернення
Повернення товару
У присутності кур'єра або на відділенні Нової пошти уважно огляньте товар, не порушуючи цілісності упаковки, щоб переконатися, що вам доставили те, що ви замовляли, і вас влаштовує зовнішній вигляд товару. Усі претензії до замовлених товарів приймаються лише у момент доставки при збереження цілісності упаковки.
УВАГА! Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», яким встановлюється перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин, парфумерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ. Тому будьте уважні під час вибору товару.
Повернення передоплати
Ви можете скасувати замовлення повністю або частково після внесення авансу або передоплати за умови дотримання цих умов:
1) товар ще не був відправлений Новою Поштою;
2) товар НЕ під замовлення;
3) якщо товар під замовлення, то він ще не був викуплений у постачальника інтернет-магазином.
В інших випадках передоплата НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ. Прохання робити замовлення обдумано.